ninasneijers.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hoi!

Dit is mijn reislog. Hierop houdt ik jullie op de hoogte van mijn uitwisselingsjaar in Argentinië en Amerika. Ik moet nog een beetje uitvogelen hoe het werkt, maar het komt vast goed. Op deze blog zullen regelmatig verhalen en foto's verschijnen. Via de kaart kun je zien waar ik me bevind en waar ik ben geweest.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Nina

Reacties

Reacties

Oma Emmy

Hoi Nina bedankt nog voor je felicitatie. Het gaat heel goed mij, ben weer aan het lopen met hulpmiddelen. Wij hebben afgelopen woensdag 24 juli een hele leuke dag gehad. Was voor ons een hele verrassing. ‘s Morgens een hele vriendengroep kwamen om 10.30 uur met een hele grote taart en Campagne, lekker getoast en ‘s middags was er de hele familie van Asseldonk ‘ s avonds zijn we met tante Stien tante Maria en vriend en Rob en Antje en wij met z’n twee uit gaan eten. Hoe gaat het met jouw.? Al goed naar je zin bij je gastgezin? Groetjes opa oma Sneijers

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active